Friday, June 10, 2011

Kepada Ahli Keluarga yang membaca post ini diminta ambil perhatian sepenuhnya dan bacalah dengan spenuh perhatian anda . 




Ingat , lepas gua habis sekolah . gua akan berambus dari rumah , gua akan pastikan gua blah jauh jauh dari rumah .lu orang semua ingat gua suka sangat duduk rumah ? tak la weh . gua makin benci kalau duduk rumah , ada je yang tak kena . gua kena tuduh , lu ingat gua apa ? gua kerja , sampai tak tidur lu orang semua apa tahu ? kalau lu orang semua rasa dah jemu tengok gua dalam rumah ni gua boleh blah la . lu orang apa pun tak tahu lah , ada ke lu orang tahu kenapa gua suka keluar pagi balik pagi esok ?  sebab gua tak nak lu orang main tunding jari kat muka gua ! aku tak faham la apa yang lu orang benci sangat dengan gua ? malas gua nak taip panjang panjang pasal lu orang . okay ? daah _|_